onsdag den 10. juni 2009

Jeg er RASENDE...

Ja, simpelthen! Jeg er så RASENDE, ikke sur eller vred men rasende.
Regeringen (som i forvejen har gjort det værre og værre for vores børn og voksne i institutionerne) har vedtaget lov 16 om at børnehavebørn skal tilbydes mad i institutionen. Det lyder jo meget fint, men sagen er lige den at det er et tilbud du IKKE kan sige nej til og der er 25 kr til mad pr. barn om dagen - nårh nej der er 25 kr. til mad/løn/levering/emballage - dvs. reelt er der ca. 5 kr. til råvarer pr. barn om dagen. Dét er ikke iorden! Og så var der lige det med økologien for os der godt kan lide det...økologi for 5 kr. tak!
Jeg synes det er så grænseoverskridende at de vil bestemme hvad mit barn skal spise, og helt ærligt hvem fanden i helvede er de til at kunne gå ind og ta' det ansvar det nu engang er for os forældre fra os!?!
Jeg er så rasende - fortsættelse følger...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar