torsdag den 2. juli 2009

SOMMER

Jubiiiii - så er det blevet sommer!
Det er så absolut min yndlings årstid. En efterårsdag med nybagte boller og varm kakao er også hyggelig, december måned med juleknas og stearinlys også et hit for mig, men INTET slår, i min verden, en varm sommerdag med strandtur og grillet mad. Igår havde vi en legekammerat med hjem fra fritten, jeg havde fyldt et badebassin, smidt en plastik rutchebane derned og så var der værsgo' dømt sommerleg. Grillen blev tændt og vi spiste laks og tomatsalat, grønt i stave og stykker og majskolber. Til dessert en klat græsk yoghurt med hjemmelavet jordbær-rabarber kompot over.
Desværre var manden på dykkerkursus, så jeg var alene med al denne hygge (og alle børnene) men det var helt okay, for da han kom hjem kompenserede han for sit fravær med, ikke 1 men 3! bøtter Ben&Jerry's, cookie dough - my favorite, vanilla toffee crunch og en ananas sorbet.
I like!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar