tirsdag den 14. juli 2009

Wauw...min webshop er i luften!

Igår aftes sendte jeg mit 1. nyhedsbrev ud. Det er altså en vild fornemmelse at sende et nyhedsbrev ud for noget jeg brænder så meget for - mad!
Jeg vil så gerne hjælpe til at en masse mennesker og familier får lettet den byrde, jeg hele tiden for bekræftet de synes det er at finde på sund, lækker og spændende mad hver dag.
Og nu er jeg er godt igang.
Tjek mit site på www.food-delicious.dk hvor du vil finde min madklub, mine e-kogebøger (lige om lidt ihvertfald) og min hjælp til den perfekte men stadig sunde børnefødselsdag!
Husk at tilmelde dig mit nyhedsbrev oppe i toppen af siden, så du løbende bliver opdateret på nyheder og arrangementer.
Tak til alle jer der har meldt jer til mit nyhedsbrev i forvejen - TAK!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar