søndag den 21. februar 2010

Aftenens menu



Kartoffelbåde og hele jordskokker bagt i ovnen, kyllingevinger også i ovnen, en salat af blandede salat blade, avocado, forårsløg og mozzarella ost og flødestuvet spinat med et twist - twistet er champignoner og chili :-)
OG....bemærk lige at der kun er dækket op til 2 - 2 voksne! Ungerne fik nemlig mad tidligere, og nu da de er puttet spiser vi. Det er sådan noget vi gør engang imellem, det er hyggeligt, kæresteagtigt og roligt - Aaaahhhh!

Og altså grunden til at jeg har været fraværende her på bloggen er simpelthen at jeg har et evigt kapløb igang mod tiden - og den vinder så ofte! Og jeg har simpelthen ikke haft tid - jeg har vasket op :-( Den er stadig ikke blevet fikset den kære opvasker...Jeg håber stadig, og krydser alt hvad krydses kan for at de ringer imorgen og siger de har fundet lige præcis det varmelegeme der passer til vores model! Kryds, kryds, kryds!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar