onsdag den 10. februar 2010

Eftermiddags hygge



Så er der lige eftermiddagshygge for fuld skrue, med de lækreste teboller fra Naturbageriet (Frederiksborggade og Istedgade) De er ikke sunde, uden sukker og med speltmel som de meste de ellers har der, men de er øko, smager dejligt meget af vanilje mmmm
Desværre endte den hyggelige eftemiddag i at ungerne måtte pakke deres forældre i tøjet, sætte dem i bilen og ta' til vagtlægen for at konstatere at begge forældre har halsbetændelse :-( Den sødeste, sjoveste og roligste vagtlæge by the way!
Og selvom jeg er zoneterapeut, øko-nymf og hvad jeg ellers bliver kaldt ude i byen, er jeg ikke sgu ikke for fin til at tage min penicilin!

2 kommentarer:

  1. Hej anna. Øv det var da noget skidt noget med halsbetændelse. Jeg håber virkelig ikke at det er mig der har smittet jer. Hvis det er, så er jeg meget ked af det :-(. For at tale om noget andet, hvor er de bare fine ungerne. Mine er også lige blevet sendt afsted idag, som ninja og prinsesse. Håber at i kommer på benene igen hurtigt. Knus fra mig

    SvarSlet
  2. Øhh mig var forøvrigt Tina ;-)

    SvarSlet