tirsdag den 2. februar 2010

Netto, Netto, Netto

Bare lige hurtigt - fra på torsdag til og med lørdag er der 25% rabat på øko frugt og grønt i Netto, og hvis du er så heldig at have en god en af slagsen i din baghave eller måske bare på ruten til og fra arbejde kan det godt svare sig at hamstre gulerødder, peber, salat, æbler, bananer, agurker osv.
Og så bare lige dagens mental picture (for toget kørte så hurtigt forbi at jeg ikke kunne nå at ta' et billede af det) En hjem-is bil der sidder fast i sneen for enden af en villavej - ha ha ha, og nej nej nej det er ikke fordi jeg synes det er sjovt at den stakkels is-mand sidder fast i sneen, men for filan da, hvem fanden finder på at sælge is når der er snestorm?!? Jeez....
Min sofa og den grønne 'Sencha Lime' jeg købte i Chaya (en skøn, skøn tebutik) forleden kalder - Anna, Aaanna, Aaaaaanna
Jeg kommer, jeg kommer, jeg kommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar