søndag den 28. februar 2010

FORÅR! Og mere fødselsdag

Jeg kender en sød dreng, der blev 8 år i onsdags. Han skulle selvfølgelig have en kage som passer til en der bliver 8 år!

Og så er der min egen sødedreng, som vi stadig eller måske rettere sagt igen, fejrer. Vi har så meget familie og så lille en lejlighed at det bliver i etaper. Idag var det sidste hold og sådan så lagkagen ud. Jeg fandt en fantastisk nem og lækker opskrift på lagkagebunde hos frau putz og kagecremen fra Jonas igen og så er det ellers min barndoms lagkage: banan og kiwi i skiver skiftesvis. Det er nemt og ALLE børn, ALLE! har kunnet lide den i de 27 år min mor har serveret den (Og hvis der er noget tilbage, er det fast tradition at spise et stykke til morgenmad dagen efter - jeg bliver nød til at nøjes med mine havregryn imorgen, for rub og stub blev spist)

Og så.....da da da da: Det er blevet forår! Egentlig burde dette stå i toppen og med gigantiske bogstaver for jeg har i den grad ventet på lidt 'varmere' grader, og regn. Tænk at jeg skulle blive så glad over regnvejr, som i regnvejr IKKE sne! JUBII. Jeg er sikker på foråret er startet nu for jeg har idag:
  • løbet årets første løbetur i den rigtige natur, ikke bare det kedelige, sorte løbebånd i træningscenteret
  • set erantisser!!! 4 stk.
  • kigget ud af mit vindue imorges og set blå himmel, sol OG grønt græs.

Ja, det er det jeg siger, det ER forår nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar