onsdag den 16. september 2009

Dirty dancing og workshops

Altså, nu er der pludselig gået lang tid siden jeg har fået skrevet igen, men for syv sytten hvor har jeg også gang i mange ting lige nu - gode ting, heldigvis! Og så lige en trist begivenhed....Ja Patrick Swayze døde jo mandag, åh, det synes jeg er trist. Jeg har (som maaange andre piger) set Dirty Dancing 100 gange, jeg kan alle replikkerne, sangene og moves'ene - faktisk dansede min overbo og jeg dirty dancing - MED LØFT!!! i vores kælder da vi var små. Og så er der GHOST, den har jeg også set noget nær 100 gange, Point Break, endnu en fantastisk film hvor han igen er mega lækker omend lidt hård i kanten, og så The Outsiders, jeg elsker den film!
Han var en dygtig skuespiller og en meget, meget vel-hofte-svingende danser.
Nå men noget af alt det gode jeg så har så travlt med er min nye klinik, jeg åbner d. 1 oktober min HELT EGEN klinik i Turesensgade, en sidevej til Nansensgade. Indtil nu har jeg været hos Emote, men nu har jeg fået mit helt eget sted hvor jeg kan behandle børn (og mødre) lige så tosset jeg vil uden at andre bliver forstyrret. Ved siden af det er jeg også igang med at få food-delicious op og køre, lave et fantastisk nyt site (istedet for det meget kedelige det er lige nu) arrangere foodlounges og en workshop, hvor du får redskaberne til at skabe en lykkelig og sund familie på alle planer. Jeg har haft en skønt møde med denne fantastiske dame som jeg planlægger workshoppen sammen med, og det bliver fantastisk og jeg glæder mig - mere info følger selvfølgelig når vi kommer nærmere!
Nu vil jeg lige bruge ½ time sammen med min mand inden sengen kalder.
Ps. Sender lige lidt super high flying energi ud :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar