tirsdag den 22. september 2009

Marcipanbrødsis - Yihaa

Åh, hvor jeg elsker marcipanbrød - helt utroligt meget. Du ved, sådan lidt ligesom Rasmus klump og pandekager, jeg ku' sagtens kværne en hel stabel marcipanbrød. Jo, jo så ville jeg stensikkert få mega mavepine bagefter, men skidt pyt nu med det. Forleden da vi borede og bankede i min nye klinik og lille butik, skulle vi lige et smut i SPAR, der ligger rundt om hjørnet, og der fandt jeg i isfryseren.......MARCIPANBRØDS IS! Den tror jeg nok lige jeg skulle smage, og det gjorde jeg så, og.....den smagte fantastisk! (altså af en købe is at være, for selvølgelig kunne jeg nok selv lave en lækrere is, og nu hvor jeg sidder og skriver dette bliver jeg nødt til at eksperimentere med det og poste en opskrift, men lige nu nøjes jeg med at hylde Anton erg)


Nå, men udover min fantastiske is oplevelse, er mine madoplevelser ikke så spændende for tiden, vi har nemlig rigtig travlt i det lille hjem, med indretning af min klinik, food-delicious.dk der er under opbygning, 2 børn, jobs, omrokering i det lille hjem og vupti, lige et skønt hjemmekontor, en 30 års fødseldag i weekenden og nej, nej, nej! Det er IKKE mig endnu, det er ham der der er så vild med at være undervands jeg deler seng med. Så som sagt, vi har lidt travlt for tiden, og maden bliver derfor lidt kedelig og hurtig og alt mulig andet der ikke er særlig spændede. Jeg lover der snart kommer spændende nyt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar