søndag den 20. september 2009

madpakker og svigermor

Sikke en weekend!
Børnene har været med farmor og farfar i sommerhus fra fredag til lørdag, for vi skulle bore og banke og indrette min nye klinik. Det gik super fint with a little help from a friend og der er så fint og flot og jeg glæder mig til at åbne 1. oktober.
Svigermor har utrolig grønne fingre og hun har alverdens ting og sager i den have deroppe, så da vi kørte hjem lørdag aften fik jeg en majs med hjem fra hendes majsplanter, det er nogle kæmpe store majskerner der sidder på, mmmm.... den får børnene med i madpakken imorgen.
I fredags fik jeg også fuldstændig færdiggjort min madpakkebog synopsis (læs: jeg tog mig sammen og stoppede med at helt perfektionistisk hele tiden tænke at noget skulle laves om) og sendte den! Wauw, det er ret vildt!
Og når nu det handler om madpakker får I lige ungernes til imorgen her:

½ med torskerogn (husk at kigge på ingredienslisten og tjek der er mindst 75% rogn og ikke kun 55%!)
½ med roastbeef med remo og løg
½ med kyllingpålæg til Victoria og ½ med rullepølse til Lucas og mayo og løg
1 peberfrugt til dem hver
den berømte majskolbe delt i 2, ½ til hver
en lille bøtte makrel med en ske til.
Og de voksnes, pasta, tun, gulerødder, radisser, majs og lidt mayo:

Men svigermor har såmænd ikke kun grøntsager i sin have, nej se selv hvor fint jeg fik lov at plukke med hjem!
Jeg elsker friske blomster, og især sådan nogle dejlige, duftende nogle.

Nu er weekenden slut og mon ikke den næste uge kommer til at gå lige så stærkt som denne har gjort, det er altså virkelig vildt som jeg ikke kan følge med nogle gange.

Men jeg er vild med hvert et øjeblik! (eller altså ikke lige når ungerne står og flår i hver sin ende af noget og råber eller i lillebrors tilfælde skriger: DET VAR MIG DER HAVDE DEN!!!!Men lad nu det ligge)

Imorgen skal jeg heldigvis ha' en masse gode råd og tips af skønne Fie, jeg glæder mig!

Nå, men godnat herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar