torsdag den 10. september 2009

Hurra for økologi!

Jeg elsker økologi! Jeg prøver at handle mest muligt økologisk i vores husholdning herhjemme, og jeg synes det går meget godt :-)
Jeg synes det smager af mere og bedre - mere 'rent'
Jeg synes det er vigtigt at dyrene har det godt mens de lever, og at der fx. ikke er 7 høns på 1 kvm. som de stakkels skrabehøns
Jeg synes det er vigtigt at tænke på miljøet og tænke fremad, for det kan jo godt være at hverken vi eller vores børn lever om 100 år, men det er der jo nogen der gør, måske vores tip-oldebørn?
Jeg synes det er vigtigt ikke at fylde sin krop med gift og 'tilsat-alt-muligt'.
Ja, jeg kunne blive ved - hvorfor spiser du økologisk, hvis du altså spiser økologisk og hvis ikke, hvorfor ikke? Jeg vil blive glad for at høre hvad du mener! Skriv endelig en kommentar.
Nå men hvis du er så heldig at bo på Østerbro eller har tid og mulighed for at ta' til Østerbro på lørdag er der biodynamisk høstmarked på Skt. Jakobs plads, ved Østerbrogade 106, på lørdag d. 12 september kl 10-15.
Se mere her: http://www.okologi.dk/Nyheder/search-nyhed-detail.asp?Id1=2381

Ingen kommentarer:

Send en kommentar