tirsdag den 23. marts 2010

chokoladefondue

Egentlig synes jeg fondue er en lille smule 'so last year' MEN ligeså snart olien erstattes af en god mørk chokolade, og der ligger små mundrette stykker mango, banan, pære og blomme foran mig, synes jeg at fondue er fantastisk! Helt utrolig meget fantastisk! Mmmmm
Så her sidder jeg altså med chokoladefondue og CSI i fjernsynet, manden er ude og bygge sig en harpun til det der dykkeri han er så vild med - så jeg hygger mig. Alene med min chokolade og frugtstykker og sovende børn.
Mit budskab er her: HUSK at forkæl dig selv når du er alene eller har en stund for dig selv - det betyder så meget at lade sig selv op. Det er ligesom en moblitlf. Du kan jo ikke tale i den hvis den ikke har noget strøm. Du kan heller ikke give kærlighed, omsorg og overskud til din familie hvis du ikke selv er fyldt op. Very simple.
Så jeg kan virkelig anbefale at finde ud af hvad der lader dig op og GØR DET! Bare engang imellem...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar