søndag den 7. marts 2010

Forårsruller

Se lige hvad vi har fået at spise her til aften!!! Yep, hjemmelavede forårsruller - og altså, jeg må sige - det var SÅ nemt!! Og smagte SÅ dejligt!! Jeg er ikke ellers sådan specielt forårsrulle-agtig, men disse fyldt med spidskål, løg, champignoner, gulerødder og culottesteg fra igår - mmmm.
Jeg cykler til og fra arbejde gennem Istedgade, og udover at blive lidt ked af det hver gang jeg cykler forbi de stakkels østeuropæiske piger i deres nylonstrømper og ørevarmere, cykler jeg også forbi ihvertfald 4 'thai market' og derinde kan man til omkring 20 kr. købe forårsrulleark, her ser i mig rulle, rulle, rulle:


Og her de færdige - nogle lidt 'for' færdige, hm hm, men meget lækre forårsruller.
Jeg skar først løg, spidskål, gulerødder og champignoner i små stykker og strimler, stegte det med kødet også i strimler, og en skefuld mangochutney. Derefter fyldte jeg dem i papiret og rullede sammen og stegte dem i en del olie. Og til sidst haps, haps, haps :-) med lidt soya.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar