torsdag den 18. marts 2010

endnu flere fantastiske damer

Jamen altså, de der fantastiske damer bliver jo ved!
I aften har jeg været til Happy Living Lounge med skønne, skønne, fe-agtige Ranvita. Hun har skrevet en bog der hedder "Elsk dit hjem fra a-å" og den er så smuk! Det giver også rigtig meget mening det der står i den, men altså den er SÅ smuk. Og det er netop det Ranvita kan - hun har en fuldstændig vild evne til at gøre alt smukt. Jamen jeg kunne blive ved - men virkelig tjek hende ud selv.
Jeg har jo så været med fordi jeg har Annas Øko Café til de her skønne aftener med skønne inspirerende damer, og idag var der både syndige fristelser og kernesunde søde lækkerier.

Banan-kokos muffins var et hit så dem får i opskriften på:
100g. mandler
100g. dadler
2 bananer
1 tsk ren vaniljepulver eller korn fra 1-2 vaniljestænger
4 store æg
1 dl. kokos

Kværn mandler til mel. Kværn dadlerne i. Pisk æg med vanilje og rør de mosede bananer i. Rør til sidst kokos i.
Bag dem i smukke forme fx. hjerter eller stjerner i 10 minutter ved 200g.

Og SÅ! Jeg bliver nød til at kommentere vejret - Det har jo været FAN-fucking-TASTISK. Jeg har sådan haft lyst til at sætte mig ud på altanen her til aften. Det er virkelig forår. I LOVE IT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar