tirsdag den 23. marts 2010

Forår, sol, og lige om hjørnet påskeferie

Jamen, jamen, jamen - Jeg er fuldstændig vild med det her solskinsvejr, forårsgrader og grønne plæner og buske. Og så er der den der pip-gok påskeferie der ligger og lurer lige rundt om hjørnet. Den er jeg også vild med. Især fordi vi tager i sommerhus.
Det gamle sommerhus i Rørvig, hvor jeg har tilbragt de fleste påskeferier, ledt efter chokolade æg i haven, cyket på grusvejene, og ligget pladask på maven på molen i havnen og fanget krabber i mit net. Nu er det mig der gemmer æg i haven, løber ved siden af børnene der cykler - og tja, jeg kan faktisk godt finde på at stadig lægge mig pladask lige på maven ved siden af ungerne og fange krabber med deres net...
Det ER et gammel hus (altså min far har været barn der!) men jeg elsker at være der og det er trygt og roligt.
Jeg har planer om at slæbe en ooooordentlig stak bøger med, helt sikkert flere end jeg kan nå at læse, men det er ligemeget.
Er der en bog der bare er MUST read? Så smid mig gerne en kommentar!

1 kommentar:

  1. Jeg har ingen kommentar om en bog, men om et besøg...Tænker at vi da må kunne nå at ses her i påsken...
    Glæder mig allerede.
    Mange glade forårsknus
    Mariakaisa

    SvarSlet