torsdag den 11. marts 2010

fantastiske damer

Jeg er så heldig at jeg kender en del fantastiske damer - altså kender på den måde at jeg får lov til at komme og lytte til dem og suge, suge, suge til mig.
I aften er det den skønne (og skideskægge) Christina Wedel - og faktisk skal jeg ikke kun lytte til hende, hun skal også vise mig og en masse andre damer, hvordan vi kan lægge en fantastisk flot make-up. Jeg glæææder mig, for jeg er utrolig dårlig til det der sminkeværk. Faktisk tager jeg oftest kun mascara på, for den kan jeg da styre. Så je gglæder mig til smokey eyes og alt muligt. OG så kommer der endnu en inspirerende dame - Julia Lahme som jeg læser om her, og fortæller om det her bloggeri.
Og ved I hvad? Alt dette foregår fandme på D'angleterre!!!
Jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar