tirsdag den 6. april 2010

Fuldt opladet..

eller næsten ihvertfald.
Jeg ved ikke helt om man som mor til børn under 18 nogensinde bliver fuldt opladet, men jeg er så tæt på som muligt.
For vi har haft en dejlig påskeferie. Uden Nintendo'er, uden fjernsyn, uden alt vores rod, og uden 'op-kl. 6.45-fordi-skolen-ikke-er-indrettet-for-B-mennesker!' MEN med have, sandkasse, vandslange, grill, gode venner, gode bøger, dejlig musik, fiskemagasiner til manden og madmagasin til mig, og ild i brændeovnen 24/7. Fordi sommerhuset er så gammelt og piv-utæt at der ellers bliver for koldt og fordi det er så hyggeligt.
Både hypnotisøren og svindehunde kan anbefales vil jeg lige sige. Og de kan sagtens læses på kort tid - ihvertflad hvis man ligger og læser til kl. 03. Og så er så heldig at have B-børn også.
Imorgen skal jeg ned i bog og idé og hente Camilla Läckbergs nyeste: Havfruen. Jeg er altså vild med den krimibølge der er lige nu!

1 kommentar:

  1. Hej Anna!
    Det lyder som om I har haft en god påskeferie - dejligt :)
    Udover en tur hos Jan, medbringende påskefrokost,som vi nød sammen,har vi hygget os med, at Lennart har haft nogle fridage! - Hils Rune og de dejlige børn :)
    Kærlig hilsen, "os to"

    SvarSlet