onsdag den 21. april 2010

Myrer helvede

AD! For en velkomst komité der mødte mig i formiddags da jeg kom ind i klinikken. En hel masse myrer, en hel masse! Og de var selvølgelig først og fremmest i mit køkken. Føj, altså. Jeg er ikke så god til sådan noget med kravlende smådyr med en masse ben, så jeg tog støvsugeren og væk var de så. MEN så opdagede jeg at de simpelthen kan komme ind gennem en lille, lille lille bitte revne der åbenbart er mellem gulvpanelerne og selve gulvet. Og nu våger jeg over den strækning og tramper rundt som en eller anden tosse.
Heldigvis er City Apartment utrolig servicemindede og hurtige og den mail jeg sendte ang. problemet fik jeg promte svar på, og venter nu bare på at blive kontaktet af den en Kim Hansen.
Og jeg sidder og kigger på min tlf. som en teenager søndag formiddag efter hun lørdag aften kyssede med klassens lækreste dreng - jeg ved ikke om Kim Hansen er lækker, men lige nu er han min redningshelt som kan redde mig fra myrerne...

2 kommentarer:

  1. Har prøvet det samme i min lejlighed engang..
    Fy for den!
    Jeg måtte flytte ud i en uge og var hjemme og støvsuge hver dag + sprede enorme mængder gift, selvom jeg ikke er vild med den slags stads...
    Men væk det blev de!
    Håber Kim Hansen kan redde dig:)

    SvarSlet
  2. Kim Hansen var ualmindelig hurtigt to the rescue! Han kom simpelthen forbi og kiggede, og på mandag pudrer de - som han sagde. Jeg ved ikke hvad det helt er, men han lover de går væk!
    :-)

    SvarSlet