lørdag den 15. august 2009

hele 3 ting på én gang!

Igår var vi i svømmehallen og derefter skulle vi på Riget og besøge en lille (eller...4260g!) meget meget nuttet pige, så lige midt imellem kørte vi forbi Halmtorvet og spiste LÆKKER mad på min yndlings af de 40 caféer der ligger lige op ad hinanden der. Jeg fik de lækreste muslinger med store, grove superlækre fritter med basilikumsaioli. Manden fik en steakburger med lækre saftige og møre kalvesteaks og stegte østershatte lagt i en flækket burger. Børnene ville også have burgere og de fik almindelige voksenburgere med lækre råvarer, bare lavet lidt mindre og til en mindre pris, som de guffede med stort velbehag.
Jeg er vild med at spises steder hvor børnene også får ordentligt mad - der findes desværre SÅ mange steder hvor de voksne spiser skønt, men børnemenuen er lavet af nogle ikke særlig friske råvarer og udvalget er r*vkedeligt.
Da vi kom hjem var der så kommet reklamer, jeg spottede straks:
I kvickly er der på søndag d. 16 august ØKODAG med 25% på alle økologiske varer.

Og i Super Brugsen har en af mine favoritter, i samarbejde med 12 børn, lavet en øko-kogebog for børn - 50kr. Jeg har ikke kigget i bogen, så egentlig kan jeg jo ikke anbefale den, men jeg plejer ikke at blive skuffet over Henrik Boserups mad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar