onsdag den 19. august 2009

Hvad skal vi ha' at spise i aften?

Det må simpelthen være det mest spurgte spørgsmål i enhver børnefamilie - næst efter:"Må, jeg få en is?" selvfølgelig.
For mange er det også det mest udfordrende spørgsmål, for hvad skal vi finde på når der er blevet serveret spaghetti og kødsauce 2 dage i træk og dagen før boller i karry...Det vil jeg rigtig gerne hjælpe dig med at finde ud af, på min webshop www.food-delicious.dk kan du for 29 kr./md. købe et medlemskab i min madklub, så du hver uge får tilsendt en madplan, indkøbslister, opskrifter osv.
Jeg er jo altså en madnørd - bigtime! Og imorgen skal jeg bage kage - yup, I får opskriften og billede.
Nu, er det nat nat tid. Jeg har hjulpet min veninde med åbent hus og der var mange damer, så jeg er træt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar