lørdag den 8. august 2009

"Mor hvad smager det af? Smager det af ged?"

Da jeg lige før havde sat mig til rette i sengen for at skrive dette indlæg og derefter ligge og læse min bog, bankede det på døren. Årh helt ærligt, tænkte jeg, men rejste mig for at åbne - og der stod min søde skråt-underbo med et halvt rugbrød, hjemmebagt på grillen(!!!) til os. Ih altså det synes jeg var sødt af hende og jeg glæder mig til at smage det imorgen.

Nå men nu til geden, idag skulle vi ha' en af vores yndlingsspise her i varmen. pil-selv-rejer med lækkert flutes, jeg havde købt en ny ost - en gedefriskost, jeg ELSKER nemlig gedeost. Da vi så sad der og spiste ville børnene også smage gedeosten, og der blev så spurgt:"Mor, hvad smager den af? Smager den af ged?" "Øh, ja den smager faktisk af ged" blev mit svar. Trods det svar som jeg nu ikke selv er særligt flatterende om den ret så lækre ost, ville de gerne smage og de kunne også lide den. Æblet falder sjældent langt fra stammen, som man siger :-)

Uuuuuuuhmmmmmmmmmmmmm - I LIKE!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar