tirsdag den 4. maj 2010

Ja tak! Tak Chéf!

WHAT???
Jeg har gjort noget nyt idag - for allerførste gang har jeg set Helvedes Køkken. Og hvor er det pinligt at se på!!! Nej, da (og jeg så ikke engang hele programmet!)
Ja tak! Skal de sige efter hver en besked, og Tak Chéf! når de må gå videre efter en besked eller hvad man kalder det råberi der foregik i køkkenet.
Maden så da lækker ud, bevares, men altså det ER bare endnu et reality program (dog et hvor ingen behøver at knalde for åben skærm) og hvor 'det svageste led' bliver stemt ud. Det var første og sidste gang og nu glæder jeg mig endnu mere til mere Jamie O på torsdag - Se dét er et madprogram der er spændende. Og handler faktisk om mad! Han behøver ikke tude eller råbe og endnu har jeg heller ikke set ham stemme sig selv hjem.

Derudover er der en anden ting jeg måber lidt over...Vi bor i et byggeri hvor der bor maaaange ældre mennesker. Og jeg har haft stearin lys i vinduerne her til aften, for det synes jeg er hyggeligt og frihed er sgu da altid vejr at fejre. Her kommer så det mærkelige, fra vores lejlighed kunne jeg kun se 2 andre steder med lys i vinduerne - 2! ud af en masse gamle mennesker som da ihvertfald har travlt med hvor meget børn larmer/det oser fra en grill/hvordan ens bil/cykel holder parkeret osv. Ja, jeg synes de er mærkeligt...

1 kommentar:

  1. Hej Anna! Her var der mange, der havde lys i vinduerne i går, incl. os to gamle, (som bestemt gerne vil fejre freden)-der bor mennesker i alle aldre :)
    I mit barndomshjem havde vi aldrig lys fremme d.4.5. - min mor mistede sin første mand i slutningen af krigen, så hun havde ikke lyst til, at fejre noget - der gemmer sig sikkert lignende triste minder, hos andre fra dem der har oplevet krigen.
    Mange hilsener, Lise.

    SvarSlet