torsdag den 20. maj 2010

Yiiihaaa - sommer

Okay, det er da vildt det her! 2 dages forår og så er det sommer som i SOMMER! Det er jo mega skønt vejr idag - Eller som min søn ville sige: Gega godt vejr. Han har det nemlig med at finde på rigtig fine udtryk helt selv. Han har også taget pære - som i pærelet - meget til sig, og nu er alting pæresejt, pæresvært, eller smager pæregodt. Ja altså lige indtil gega overtog. Og imorgen hedder det måske noget andet. Det er aldrig helt til at vide hvad der kommer ud af de små munde - igår var han fx. ude og fiske med sin far, men skulle lige på toilettet på havnen. Og mens han sidder der og presser - hvilket overhovedet ikke forhindrer hans talestrøm i at fortsætte - kommer der en mand ind og skal tisse. Lucas råber så til manden:"Skal du lave pølser? For så må du altså lige vente lidt, men jeg er snart færdig!" Stakkels mand, jeg mener hvad svarer man lige til den!?!
Hold op den dreng kan simpelthen få mig til at tisse i bukserne af grin.
Nå, men nu vil jeg nyde min pause inden sidste kunde for idag og sætte mig ud i gården i t-shirt UDEN jakke!!! Jubiiii!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar