fredag den 7. maj 2010

Taknemmelighed...

er et lidt mærkeligt ord - eller egentlig måske bare et stort ord. Jeg kan bedre lide gratefull, som så mange andre engelske ord. Jeg ved ikke om det egentlig bare er fordi jeg har set for mange crappy serier, og hørt alle de her store følelsesladet ord sagt i tide og utide, med krokodille tårer og med lynende øjne eller med god gammel dåselatter. Men ihvertfald har jeg det nemmere med dem på engelsk.
Nå, men der er mange ting jeg er taknemmelig for, først og fremmest punktform (så den lettere trætte hjerne kan få lidt hjælp)
  • At jeg har rigtig travlt i klinikken og tjener penge
  • At der ligger den sødeste dreng i min datters seng (og at hun kun er tæt på 7 år, og ikke 16 endnu)
  • At manden min er så åben for selvudvikling og mønsterbrydning
  • At splejsefisen på 5 år tit og ofte siger: "Jeg elsker dig, mor!"
  • At jeg kender søde og spændende mennesker (jeg skal bare blive bedre til at få lavet aftaler med dem bl.a jer Lise!)
  • At når jeg lukker denne computer kan drikke den nyeste PUKKA - vanilla og spise Marabou

Og selvfølgelig meget, meget mere :-)

Og så er jeg meget spændt på hvad den seddel: "Nattefis Victoria og August" betyder....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar