søndag den 9. maj 2010

Søndag af den bedste slags

er sådan en dag det har været idag.
Vi startede dagen med legegruppe med Victoria og 2 andre børn fra klassen - de sødeste af slagsen. En dreng og en pige, og det var SÅ hyggeligt, de legede bare rigtig godt hele tiden, og jeg var godt tilfreds (og stolt som kontaktforældre der har været med til at beslutte det her med de legegrupper!)
Kl. 15 kom deres dertilhørende søde forældre og vi drak en kop te og kaffe og spiste et par lækre (hvis jeg nu skal sige det selv) romkugler og snakkede. De to fædre om bordet fandt hurtigt ud af at der var fælles passion om fiskeri og jeg fandt en lillesøster-baby at kysse på.
Derefter fik vi flere gæster.
En sød veninde med søde piger og igen var det bare så hyggeligt og ungerne legede.
Dagens mad blev frikadunser med bagte rødbeder og salat - og de her bagte rødbeder er jeg bare vild med. Og man kan jo variere dem fx med ingefær og honning eller - som idag - med limesaft og timian. Mmmmmm.
Det var mums, nu har vi sagt farvel, og vi har et stk. meget meget nuttet sovende pige i sin store, store seng, og et stk. lidt frækkere lillebror som hele tiden kommer ind og hvisker et eller andet. Hmmm...jeg tror jeg går ind og kysser på ham og stryger ham over panden, det virker ligeså godt som gummihammeren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar