mandag den 3. maj 2010

Hawaii

Undskyld mit fravær på bloggen, men jeg har været på Hawaii.
Jeg har gået rundt med brune, bare ben og en sommerkjole.
Jeg har tullet rundt i det lyse varme sand dagen og drukket farvestrålende, lækre drinks af en kokosnød. I mine drømme, that is.
I virkeligheden er det egentlig bare hverdagen der har været på spil.
Jeg har været træt. Det har været som om at min hovede og især min hjerneaktivitet lige præcis kl. 20.00 slukker.
Simpelthen lukker ned, kan ikke andet end at tænke på dagen efter, blive endnu mere træt og derefter lulle i seng (altså efter madpakkerne er smurt, dagens legetøj/beskidte tøj/aftensmaden/ sand fra sandkassen er blevet ryddet op).
Men nu er der sol, og vilje så NU bliver der gang i den. Jeg har nemlig besluttet at jeg ikke gider være træt. Nu skal der saftsuseme planter i krukkerne, liv på altanen, og så skal de der børn SELV rydde op (Tips til det modtages forresten med kyshånd!!!)
Så glædelig forår, jeg LOVER vi skrives ved snart igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar