mandag den 10. maj 2010

Lidt mere mors dag

Hold nu op hvor er jeg altså en heldig dame.
Ved I hvad jeg kom hjem til idag efter en lang arbejdsdag og efterfølgende løbetur - En lækker middag, med rødvin, og en pose fra bog og idé på min stol.
I den pose ligger der
  • en smartbox til selvforkælelse, så nu skal jeg bare finde et sted og så skal jeg nyde
  • Nærværets kraft - en meget spændende bog vi begge vil læse
  • OG....Smagen af Fjälbacka- en kogebog af Camilla Läckberg og Christian Hellberg. Den ser så fantastisk ud, og selvom jeg er dejlig mæt efter den lækre middag sidder jeg nu her og bliver helt 'sulten' af at kigge på al den lækre mad!
Nøj, hvor jeg glæder mig til at lave en masse fra den bog.
Og dobbelt nøj hvor jeg glæder mig til selvforkælelse.

Dét var en god Mors dag! (og ja, ja jeg ved godt det var igår, men der havde vi så mange planer. Og helt ærligt jeg blev da også meget mere overrasket over det idag :-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar