torsdag den 6. maj 2010

Running Dinner

I aften har jeg været til kontaktforældre møde (og JA! Jeg har optaget Jamie Oliver i USA og glæder mig til at se det imorgen) og så slog det mig at jeg helt har glemt at fortælle om vores helt utrolig fantastiske aften med de andre forældre i 0.A. Men det var selvfølgelig mens jeg var på Hawaii.
HOLD NU OP hvor var det sjovt. Nej, det var beyond sjovt. Det var....i have no words!
Vi mødtes i små grupper (4 forældre par) og spiste forret, hovvedret og dessert med forskellige forældre, til sidst mødtes vi alle sammen til en fælles fest. Måltiderne var så hyggelige, man fik snakket med alle de forskellige forældre på kryds og tværs og til festen.....PARTY!
Alle var SÅ friske, vi dansede natten lang, drak mojitos og havde det fantastisk.
Så nu er det et helt igennem gennemprøvet forældre arrangement som SÅ meget kan anbefales!
Og næste formiddag kan man jo så mødes nede hos den lokale burgermand og fortsætte festen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar