tirsdag den 25. maj 2010

Sikke en weekend

Det har jo været en dejlig lang en af slagsen og alligevel har jeg ikke fået skrevet det indlæg jeg gerne ville - hverken i fredags hvor jeg gerne ville fortælle (og vise billeder) om de lækreste, lyserøde marengs jeg lavede til skønne Ranvitas Happy Living Lounge.
Eller om lørdagen hvor jeg havde lovet lagkager til min svogers fødselsdag, og fik fremtryllet en ret så yummi rabarber lagkage og en kaff' -amokkalagkage.
Jeg har heller ikke fået skrevet om søndagen hvor vi var ude og besøge søde venner og fik en dejlig steg fra grillen og prinsessestang OGSÅ på grillen til dessert! Uhm, varm wienerbrød er altså rimelig lækkert.
Men altså, sådan er det, og nu må vi se hvad jeg har at skrive om i aften - Lille fisen har bestilt torsk (TORSK!?!?!?!?!?!? Meget mærkelig dreng) og manden har lovet at finde på en spændende opskrift der kan gøre noget godt for den stakkels torsk - for det er da eller godt nok en lidt røvsyg fisk...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar