torsdag den 10. juni 2010

ha ha ha ha!

Egentlig har jeg slet ikke tid til at sidde her og skrive ved computeren, jeg er nemlig ved at bage en million kager til skønne Ranvita's Happy Living Lounge - nej okay, måske ikke helt men der er maaange.
Men jeg bliver nød til at dele det her:
Jeg kan godt lide musik - rigtig godt - og jeg har derfor sat Ipoden til at spille lidt forskelligt af hvad vi har på den. Det er altid spændende for det spænder helt fra AC/DC til Alberte og tjubang chokolademand til britney, madonna og nik og jay.
Og nu kommer der sjove - for ligepludselig - har James Brown overtaget Ipoden og jeg ser mig selv stå og dyppe jorbær i chokolade, mens jeg rocker for vildt og råber 'Alright - AAUUUHH'.
Jeg kan desværre ikke fotodokumentere da jeg (HELDIGVIS) er alene hjemme!
Og nu gik den så videre til Jefferson Airplane's 'White Rabbit'.
Virkelig mærkelig blanding af musik vi har!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar