fredag den 11. juni 2010

VM-feberen

har ramt mig!
Jeg glæder mig til at sidde på kanten af sofaen og råbe ting som 'årh, rejs dig dog op - han rørte dig ikke!' og 'Dommer, for fanden, så du ikke han rå-fældede ham???' og 'ja, sådan er det at spille fodbold - ta' en kiks og kom videre!'
Ikke videre charmerende, nej, men for fanden, det er fodbold!
Men hvem holder jeg så med? Ja, jeg er ihvertfald allerede fuld igang med at udarbejde en 'hvad-sagde-jeg-dans' til når Spanien vinder. For det er dem jeg holder med! (Det der spanske blod i mine årer er RET tykt)
Jeg ved godt der er mange der synes det er kedeligt, og fodbold mig her og fodbold mig der, og det er - selvfølglig - helt ok, men mig? Jeg glææææder mig!
Til fodbolden og nårh ja, så også lidt til chipsene og cola.

2 kommentarer:

  1. Hahahah Anna.. Så sjovt! jeg følger altså også med..

    SvarSlet
  2. Jeg priser mig lykkelig over, jeg bor sammen med en mand, som interesserer sig lige så lidt for fodbold, som jeg ;)
    Men jeg ønsker god fornøjelse men bold, chips og cola - hvis Spanien vinder vil jeg gerne se dig danse din, selvkoregraferede, sejrdans :D
    Mh. Lise (kan kun sende med anonym profil)

    SvarSlet