søndag den 6. juni 2010

Polterabend

Igår var jeg til polterabend. Det var sjovt. Bruden var SÅ frisk og glad, og hun skrålede både Barbie Girl i et lydstudie, tegnede en nøgen mand og dansede på bordene. Og selvfølgelig solgte hun kys - dog helt på eget initiativ. Nå, men dagen var jo også fuld af kulinariske lækkerier. Vi startede med brunch hjemme hos brudens søster, der var yoghurt med musli og blåbær, æg, pølser og bacon, pandekager, frugt og alt muligt andet lækkert.
Til frokost spiste vi sushi - mmm - nede på en græsplæne med asti i glassene. Og middagen foregik på et lille sted - Izakaya (tror jeg nok det hed) på Vesterbro. Vi havde desværre lidt start problemer, med et lidt for lille bord, 1 time og 15 minutter før maden - som vi havde forudbestilt - kom, MEN, for der er et kæmpe men, da maden endelig kom var det intet mindre end fabelagtig mad. Virkelig lækker menu, men virkelig lækre småretter (men rigelig til alle blev mætte) og lækre salater.
Så altså måske ikke så mange mennesker og måske ikke en lørdag aften, men ellers kan det anbefales!
Idag er jeg så lidt mat i betrækket, så nu vil jeg lukke i igen, og lægge mig på sofaen.
ZZZzzz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar