torsdag den 3. juni 2010

Sex and the city 2

Nu bliver jeg nød til det. Give min anmeldelse af SATC2 (som de seje siger). For jeg var til forpremiere med cosmopolitans og det hele og se filmen med nogle veninder.
Og den har jo virkelig fået helt forskellige anmeldelser, egentlig havde jeg ikke tænkt mig at skrive om den, men efter at have hørt alle de forskellige anmeldelser og læst 2 blogs jeg godt kan lide skrive om den (hende og hende), må jeg overgive mig:
Jeg kunne godt li' den. Meget. Og nej, selvfølgelig er det ikke en film der hverken redder verden eller kommer til at score samtlige Oscars, men det er en film der handler og venskab, ægteskab, og moderskab - nogle af de vigtigste 'skabe' her i livet synes jeg. Og så er den sjov. Og der er virkelig FANTASTISKE kjoler og sko. Altså jeg skal da ihvertfald helt sikkert revidere min garderobe og ha' lidt flere strutskørter og solbriller på pind ind i kurvene.
Og så skal jeg blive meget, meget rig - meget, meget snart, så jeg både kan få en stoooor lejlighed med mit heeelt eget walk-in-closet OG en rengøringshjælp OG en Nanny der kan slå kolbøtter med børnene.
Yep, det er om at komme igang - NU!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar