tirsdag den 15. juni 2010

sommerfest

På torsdag er der sommerfest på fritten. Jeg håber, håber, håber (og be'r) på godt vejr, for sidste år var det altså lidt tamt at sidde der på tæpper i græsset med regnen silende ned om ørerne og våde pølser på tallerkenen.
Sidste år var der kagekonkurrence, og det er der selvfølgelig igen i år, og selvfølgelig (SELVFØLGELIG) deltager jeg igen i år. Sidste år blev det en Mcqueen kage (billeder følger senere) den vandt ikke, men faktisk gør det ikke noget. Jeg er ligeglad med om jeg vinder. Det er ikke det det handler om for mig, for mig handler det om at stå og hygge mig med at bage den kage. Ikke ligesom igår da Danmark spillede mod Holland og lavede et selvmål. Der blev jeg irriteret, sur, havde lyst til at slukke fjernsynet og skælde og smælde på alt og alle omkring mig. Anna 5 år. Men ikke når det handler om kager, nej bare rolig, jeg kaster ikke med kagerne eller laver en kæmpe scene når det ikke er min der bliver udråbt som vinderen.
Nu er det store spørgsmål bare: Hvilken kage skal det være?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar