mandag den 14. december 2009

F*ck hvor er det koldt idag!

Hver dag når jeg cykler forbi en bus bliver jeg altså en lille smule provokeret - jeg ved godt det er lidt plat og det er noget inden i mig und so veider...Men altså, bag på busserne hænger der et skilt med et billede af en slags superhelt med maske og kappe og det hele, og så står der:
TAK til hverdagens helte der gør noget for miljøet ved at tage bussen på arbejde (eller noget i den stil)
Imorgen tror jeg, jeg vil tage en lyserød maske på, kaste en lyserød kappe over skuldrene og sætte et kæmpe skilt på hele min ryg hvor der står:
TAK!!! til hverdagens sande HELTE der gør noget for miljøet og fucking cykler frem og tilbage hver dag i isnende kulde!
(Ej, okay det tør jeg måske alligevel ikke, men det ku' da være sejt!)

Sådan en dag som idag kan jeg kun anbefale en kop sweet chili te fra yogi - den varmer dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar