søndag den 13. december 2009

Hvor blev tiden af?

Helt alvorligt! Sidste indlæg var jo i onsdag så jeg lige. Det går virkelig ikke - især fordi jeg simpelthen eeelsker at skrive! Denne blog har udviklet sig lidt, i starten havde jeg forestillet mig det kun skulle handle om mad, men nu handler den bare om mig og mit liv.
Nå, men altså:
Igår havde en rigtig dejlig kæreste dag!
Vi startede med at aflevere ungerne hos mormor og morfar, så tog vi på tehus - NØJ hvor var det hyggeligt. Til min fødselsdag i september fik jeg en smartbox happy day, det er et gavekort til forskellige steder, jeg valgte sings tehus. Jeg elsker nemlig te (og bryds mig slet ikke om kaffe) og det var så hyggeligt og lækker lækker te. Og kage :-)
Nå men derefter gik vi hånd i hånd ad Gl. Kongevej. Vi kiggede på vinduer, kyssede lidt på gadehjørner og jeg pegede på alt hvad jeg ønsker mig :-) Vi fik lidt lækker mad på et lille takeaway spisested - sund sult på Gl. Kongevej - Virkelig anbefalelsesværdigt!!!
Og så gik vi det sidste stykke til falkonér bio. Der skulle vi nemlig sidde i et dobbeltsæde og se "Pigen der legede med ilden". Sikke en hyggelig biograf, vi kom lidt tidligt og sad i 'caféen' og drak en kop kakao og spillede backgammon.
Jamen altså, det var virkelig en helt fantastisk hyggelig kærestedag.
Idag da ungerne var kommet hjem igen og vi havde spist aftensmad, ville vi lige lege mus - sådan en pebernøddeleg hvor man ender medspist en del, og altså jeg må jo lige indrømme at det var sukrede, købte, skod pebernødder vi spillede med, og hold da op for et sukkerchok ungerne røg i. De hoppede, dansede, skreg, slog og sparkede med både arme og ben! Ja, jeg holder altså fast i at sukker og E-numre IKKE er en del af vores hverdag.
Jeg pakkede dem i flyvertøjet, og vi gik en tur. Det var mørkt og hyggeligt og minsandten om det ikke begyndte at sne!
Julestemnings'o'metret er altså næsten oppe på 100%!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar