fredag den 18. december 2009

ups!

Jeg er lige blevet gjort opmærksom på at det er svært at kommenter på mine indlæg, og at man ikke kan kommentere med alm. navn og webadresse. Jamen altså, det er jo SLET ikke meningen. Det er da meningen det skal være nemt og for ALLE.
Nu er det bare sådan at jeg ikke er særlig computerklog, så derfor, i aften når børnene sover vil jeg lige så stille prøve at lokke manden til at kigge på det, og så håber jeg det bare lige er noget han kan fikse med et trylleslag og at I imorgen kan kommentere alt hvad I vil :-)
Det' ku' være dejligt!
Imorgen vil det forresten handle om hjemmelavede julegaver - fra børnene altså.
Og ja, jeg ved godt det er lidt sent, men måske er I nogen der har lidt tid de sidste dag inden jul og nogle utålmodige unger. (by the way - tjek lige Fies blog og tips om juleventetiden med børn)

1 kommentar:

  1. Skal bare lige se om det er blevet nemmere, og sige det var rart, at se jer i dag, Kjærligst Lise :-)

    SvarSlet