mandag den 28. december 2009

liar, liar pants on fire

Jeg har løjet for mine børn. Eller egentlig kun for min datter, men det gør det vel ikke meget bedre.
Hun spurgte mig nemlig igår aftes:" Øh, moar, var det ikke noget med at du var igang med at bage en kage igår der ikke nåede at blive færdig før vi skulle i seng?"
Og jo, det var det faktisk noget med, men problemet var så lige at den blev SÅ god at manden og jeg kom til at spise den - altså som i HELE kagen. Og jeg stod nu der...."Øh, jo skat, men øh, den øh, den blev øh...." "Blev den ikke god moar???" "Nej, skat den blev ikke så god"
Helt ærligt, hvad siger I så? Det er altså lidt af et sidespor, men heldigvis for hende fik jeg også så dårlig samvittighed at jeg lige rørte en chokolade kage sammen til dem.
Men her er citron-marengskagen! Uhm uhm uhm!!!
Opskriften får i senere, for den har jeg ikke lige her. men for filan den smagte fantastisk!

1 kommentar:

  1. Men Anna dog - DET troede jeg ikke om dig/jer :-o - meen lækker ser den ud ;-)

    SvarSlet