tirsdag den 22. december 2009

fyraften, juleferie og Tivoli

Så bliver det ikke meget bedre.
Jeg sidder i min klinik har lige sendt den sidste kunde ud af døren med ønsket om en glædelig jul, og er ved at gøre mig klar til Tivoli tur med ungerne og moster og Michael. Og faren til børnene dukker også op når han har fyraften - så altså intet mindre idyllisk end som så. Og derefter skal vi til mormor og morfar og 'holde jul'. Og så sner det endda. Det er helt okay for mig, for jeg er virkelig i julestemning nu - jul'o'metret er langt over de 100% nu.
OG mine damer og herrer: Så er det blevet nemt for alle at kommentere på min blog! Ja, det var noget så banalt som en lille indstilling der skulle klikkes på, men gjort er det og vær så velkommen til at sige noget!
Jeg vil nu, med tasken fuld af marcipan for det har jeg lovet at have med til senere, drage afsted mod Tivoli - og jeg tror såmænd jeg vil synge julesange hele vejen derover :-)
I'm dreaming of a white christmas.....Santa claus is coming to town.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar