torsdag den 3. december 2009

Madpakkerne igen igen

Lige nu sidder jeg i min sofa. Det er faktisk ret dejligt. MEN...madpakkerne er ikke lavet endnu, for jeg har haft kunder til sent, og det har derfor været manden der har stået for madlavningen. Jeg må sige, han har altså ikke taget den der idé md madpakker under madlavningen ligeså godt til sig som jeg har. SÅ altså nu skal jeg rejse mig, hive ham i kraven og smutte ud i køkkenet og få lavet de madpakker.
Det bliver:
1 mini gulerod
en håndfuld cherrytomater
1 æg
½ rosinmad
½ med kylling
½ med leverståhej med agurkeskiver til

Nå, men jeg skal liiige pudse glorien igen, for jeg har droppet sølvpapiret og pakker nu maden ind i madpakkepapir, for jeg læste forleden at man udleder 8 gange så meget C02 ved at bruge sølvpapir. Det er sgu da meget!

Imorgen er jeg fuld booket op (skønt) og derefter står den på svømning med ungerne, derefter middag på restaurant med nogle venner og så godnat - så hvis jeg ikke når det imorgen -
GOD WEEKEND!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar