onsdag den 2. december 2009

Mistelten og chai te

Selvom jeg har været i julestemning længe egentlig, er det stadig kommet bag på mig at det pludselig er december måned!
Vi har ikke nogen adventskrans endnu, kalenderlyset er købt men dekorationen er ikke lavet, ungerne har ingen julekalendre, og der er ikke blevet fremtryllet hverken det ene eller andet juleknas.
Men det er okay, vi har haft travlt og imorgen og i weekenden skal vi pynte, hygge, bage alt imens min datter højst sansynligt råber:" JEG VIL IKKE HØRE GAMLE MENNESKER!!!" når Frank Sinatras christmas collection lyder ud af iPoden. Men det er okay, for nu sover de (næsten) og manden er i køkkenet og lave chai te og igår købte jeg 'snebolde' som er min yndlings julelast, og så er der CSI julekalender for os CSI nørder.
Og ALT er okay for vi har fået en mistelten af nogle søde venner så derbliver delt kys ud til højre og til venstre :-)
Nå, men udover det så har min søn sunget den sødeste sang han helt selv har fundet på, den gik sådan her: (mel: jeg er så glad for min cykel)
Jeg er så glad for min moar
hun er så sød og så smuk
jeg er så glad for min moar
hun er den bedste jeg kender

Det rimer ikke - det passer heller ikke helt på melodien, men for pokker da det er min yndlingssang nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar