mandag den 30. november 2009

Mommy madpakke

Altså om man vil være selvstændig eller ej, det synes jeg er ens egen sag - bare man er glad :-)
Men at have et job hvor man har tid til at 'lave' sin frokost (hvis man selvfølgelig ikke er så heldig at have folk til det) dét synes jeg er fantastisk! Lige kunne gå ud i køkkenet og anrette sin mad og skære en grøntsag eller to. Fx lige at flække en avocado og drysse lidt salt og citron over, og så måske en håndfuld rejer i eller bare som den er.
Nå men min madpakke er idag en skål tomater skåret i kvarte (just for the looks) avocado og gedeost. Og så lige en rugbrød til. MMMmmm
Desværre har jeg ikke helt lært endnu at det der med at blogge også indebærer at have et kamera på sig tit og ofte, så jeg sidder her uden kamera ogg kigger på min meget farve-flotte salat og kan ikke engang dele det med jer.
Men det smager godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar