mandag den 11. januar 2010

Advarsel: Hvis du er sur på din mand skal du ikke læse dette

For det her bliver sådan et lidt sukkersødt indlæg der lugter lidt af et eller andet man hurtigt kan blive irriteret over hvis nu man måske har fået det forkerte ben ud af sengen imorges.
Min mand er nemlig sød!
Så sød at han idag har holdt ungerne hjemme, hygget og spillet nintendo med dem hele dagen, været på hospitalet og få gipsen af Victorias arm (som by the way ikke har været rigtig brækket, men hun skulle lige ha' gips på 1 uges tid) Nå, men da jeg så var på vej hjem fra arbejde, lidt snottet, træt i hovedet og med en hovedpine på vej, ringede jeg lige alligevelfor at høre om jeg skulle ha' noget med hjem til aftensmad. Men nej, sagde han sgu, jeg skulle bare komme hjem og slappe af, så ville han køre ned og handle. Og det gjorde han. Og det blev ikke pasta og kødsauce, nej nej, kylling med bagte kartofler og løg og hvidløg i ovnen og en god salat til. Jeg sætter lige en guld stjerne i bogen!
Nu graver jeg mig lige ned i den nyeste Sara Blædel for den er saftsuseme god! Brutal, men skide god.

2 kommentarer:

  1. Ja, han er da godt nok sød! Det er dejligt at blive forkælet og hygget om.

    -og jeg er slet ikke selv sur på min mand, han er nemlig også rigtig sød ;)

    SvarSlet
  2. Det lyder godt, det vil jeg vise Lennart, så bliver han stolt af sin "lille" søn - han vil nok også kommentere noget med, at æblet faldet sjældent langt fra stammen - og det er jo så sandt :).
    Er Victorias arm helt o.k. nu?
    Mange hilsener;)

    SvarSlet