mandag den 25. januar 2010

Pigefest

Jeg er faktisk til fest lige nu. Egentlig er det ikke så pænt at tage sin computer frem mit i en fest, men lige pludselig blev jeg nød til at skrive.

Det er min datter der holder fest. Hun spurgte mig nemlig før:"Mor, når man har sådan en fin kjole på skal man så ikke til en slags fest?" "Øh, nej. Jeg kender ikke nogen fest idag" var mit svar. Men så kunne vi jo passende lige holde en lille pigefest selv.

Jeg havde faktisk allerede på arbejdet besluttet at jeg ville købe en rock CD med hjem til min datter, hun er nemlig blevet ret så vild med rock musik. I bilen er jeg tvangsindlagt til Volbeat og nu er jeg selv begyndt at synge med. Nå, men jeg havde så tænkt på at købe Magtens Korridor til hende, men altså FØTEX udvalg er meget lidt imponerende, og nu var det lige der jeg var. Heldigvis havde jeg hende med, så hun selv kunne vælge. Hun valgte så Michael Jackson "for ham elsker Marius, mor!" og så...så skete det allermest fantastiske, så så hun Dyrene fra Hakkebakkeskoven. Hun blev ellevild og "mor, mor, mor det er Mikkel Ræv, må jeg ikke nok få den mor???" Min kæmpe store store skole pige, som jeg næsten ikke kan kende når jeg kigger på hende, ER stadig min lille pige som jeg fødte på Rigshospitalet for 6½ år siden. Det er fantastisk. Og se hende lige hvor stor og lille hun er på samme tid:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar