onsdag den 27. januar 2010

Snevejret

Aj altså. Det der sne....åh, det er sgu ikke lige mig. Ihvertfald ikke nu. Lige i december måned er det ok, men 1. januar burde foråret så småt begynde.
Men det gør det ikke, nej de taler om sne, kulde, is, og værst af alt - blæst siger de også nu! Arh mand, som om det ikke er koldt nok som det er nu...ØV sgu!
Mit spanske blod er ret tykt tror jeg, jeg trives ihvertfald helt fantastisk der nede sydpå, og lige nu længes, læææænges jeg efter at stikke af fra DK og gemme mig i Spanien.
Og jo, jo det er da smukt og glimter, og iiiihh hvor idyllisk at sidde HERINDE og kigge UD, men det gør jeg jo ikke hele dagen, faktisk er jeg ude på hele 2 cykelture á 35 minutter hver dag, og i det der vejr? Not that much fun!
Og min stakkels lille splejs af en søn, han fryyyyser så meget hele tiden, det spanske blod flyder vist også i ham ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar