tirsdag den 12. januar 2010

Jubii

20% rabat på alt økologi i Super Brugsen i denne uge! (Undtagen mælk, modermælkserstaning og abonnementskasser)
Det er da skønt!
Nu læste jeg lige på valdemarsro om økologisk kylling, og hvor er det rigtigt - det ER bare så svært at finde. Måske vi nu kan finde noget i Super Brugsen, jeg prøver imorgen.
Apropos imorgen...Så skal jeg indløse en julegave - en ansigtsbehandling! Jubii, hvor jeg bare glæder mig. Det bliver så skønt! (TAK Lise, og desværre når jeg ikke at kigge forbi bagefter da jeg har kunder senere på dagen)
Nu kommer min skønne veninde og vi skal drikke te og brainstorme på vores forretninger og lave planer og planer for at udføre planerne, så nu smutter jeg.

1 kommentar:

  1. Finder du noget økokyl så tipper du mig lige, ik ;)
    Men det er fedt med 20 % rabat, så skal der købes gryn, mel og andet godt.

    Mht kyllingen, så spørger jeg tit efter det i butikkerne, så det må da komme på et tidspunkt. Når de bliver trætte nok af at høre på efterspørgsel uden at have udbuddet :p

    SvarSlet