torsdag den 21. januar 2010

Petit danone'rne

Nu har flere sagt til mig at hende jeg kalder "en eller anden dame" i petit danone reklamen vist nok skulle forestille at være drengens storesøster. Ja, så er det jo en anden sag, for man må selvfølgelig ikke udøve motorsavs massakre på sit barn (eller det ved jeg jo godt man heller ikke må på andre men...Nå) Jeg synes stadig det er en dårlig reklame. Altså fordi hvis jeg så var ude og handle med mine to børn og den ene spørger om noget, jeg siger nej, den anden siger:" Der står her der ikke er nogen kunstige konserveringsmidler i og den røde farve er fx fra rødbede" så ville jeg stadig blive noget så irriteret. "Bland dig udenom!" tror jeg måske ville flyve ud af min mund, og derefter ville jeg gå hjem og gennemgå min opdragelsesstrategi og understrege: Lære børnene at blande sig helt og aldeles udenom! Også selvom man kan læse på en petit danone pakke!
Til sidst bliver jeg bare lige nød til at sige til Miss Muffin: Ha Ha, hvor er du modig du efter sådan et indlæg som sidst tør indrømme du faktisk kan lide dem ;-)
Og til allerallersidst: Jeg elsker når i kommenterer min blog så bliv endelig ved!

3 kommentarer:

  1. Jeg giver dig ret i det der "petit danone-halløj",både m.h.t. produktet, og indblandingen fra SØSTEREN, jeg er lige ved, at skrive som sædvanlig, ( ups det GJORDE jeg da vist lige :-o), det er fordi jeg synes du tit har ret - ikke for at please dig ;-)

    SvarSlet
  2. Haha, det så en helt anden side af sagen når det er et uopdragent barn vi snakker om:P
    Seriøst, jeg kan finde på at købe sån en pakke med 6 bægere i og så spise dem allesammen samtidig- vi har vel alle vores svagheder:)

    SvarSlet
  3. MissMuffin - hvor er du skøn! Ha ha. Jeg altså sådan har jeg det med flødeboller, min kæreste driller mig med hvorfor jeg kun køber halve pakker når jeg er ude og handle;-)

    SvarSlet