lørdag den 23. januar 2010

Se hvad jeg har fået!

Min søde søster har været med veninderne på weekendtur til Milano (fantastisk koncept, forlænget weekend med veninderne!!! Det skal jeg helt hundred også gøre når jeg bliver voksen)
Nå, men det der med søde søster er jo fordi hun altid støtter og hjælper mig og fordi hun havde GAVER med hjem.
Se lige hvad jeg fik:
Det er en lagkage-kagebund-springform. Mange ville måske synes det er en lidt mærkelig gave, men hvis du kender mig eller læser min blog VED du at det er den perfekte gave til mig. Og se, den har revner til at skære bundene i tynde, tynde bunde (bemærk lige antallet af bunde - det bliver en 5 meter høj lagkage tror jeg)
Jeg synes det er den bedste gave jeg kunne få, og jeg glææææder mig til at bage lagkage til min 'lille' søn der fylder 5, 5!!! år i februar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar