mandag den 18. januar 2010

mad og reklamer

Først lige morgendagens frokost - uden billede - da jeg ikke kan finde mit kamera (GODT jeg skal til oprydningsforedrag imorgen)
rissalat med tun og grønt:
en rest brune ris fra middagsmaden
lidt broccoli
½ dåse majs
½ grøn peberfrugt
½ dåse tun
Blande , blande, blande og i en bøtte :-)
Så nu glæder jeg mig meget til frokost imorgen.

Nå men reklamer. Det er selvfølgelig smag og behag, men jeg synes den reklame der kører for tiden for sunset, tror jeg nok det er, er utrolig sjov. Der sidder et ungt par og spiser sunset mad (hvilket jeg ikke synes er hverken lækkert eller noget andet, men reklamen er bare god!) hun siger:" Skat, synes du ikke jeg ligner hende der fra filmen" Han svarer:"hende den lækre?" hun nikker, han svarer:"Nej" Pointen er så at du føler dig lidt lækrere når du spiser sunset mad, men det er nu egentlig ligemeget jeg har stadig ikke tænkt mig at spise det, men hold da fest hvor kan jeg more mig over den reklame.
Så er der tilgengæld en jeg absolut - så absolut - ikke morer mig over. Petit Danone. En mor er ude og handle med sin søn, han spørger om han må få petit danone yoghurter, "nej" svarer hun. Så står der fandenfisemig en eller anden dame og tager pakken og siger noget med:"Der er ingen konserveringsmidler, og den røde farve er fx fra rødbeder" SO FUCKING WHAT! Den er stadig FYLDT med sukker. Og er du vimmer hvor ville jeg blive tosset, hvis jeg stod og sagde "nej" til mine børn og der stod en og blandede sig. Nej, nej, nej jeg kan lige se det for mig :"Motorsavs massakre i føtex" jeg ved ikke lige hvor jeg ville få motorsaven fra, men gud hvor ville jeg blive hidsig!
Nu på hovedet i seng - med sweet dreams
Nighty night

1 kommentar:

  1. Haha, jeg tror altså at den "anden dame" skal forestille at være drengens ældre søster:)
    Synes også at den er så frygtelig, for sukkerindholdet er jo skyhøjt. Må desværre indrømme, at jeg elsker de små klamme sukkerbomber:)

    SvarSlet