onsdag den 27. januar 2010

Jubiii - pop champagnen NU!

Okay, nu er det slut med sure vinter-vejrs-brokke-indlæg! Amager halshug!
Der er nemlig liv og glade dage herhjemme og vi skal fejre!
For ved I hvad jeg lige har hørt i radioavisen? (ha, ha...radioavisen, det var sådan noget min far altid sagde da jeg var barn:"Jeg hørte i radioavisen...") Jeg har hørt at det nu er blevet besluttet at den meget uskældte og utrolig dårlige idé af en tvungen madordning i børnehaverne bliver op til børnehavens bestyrelse at bestemme om skal indføres eller ej. JUBII!
Dvs. jeg kan godt sige bye-bye til klamme vakuumpakkede madpakker med levering 2-3 gange om ugen (og nej, herhjemme siger man ikke ad til mad MEDMINDRE det er vakuumpakkede madpakker der kommer til at ligge i 2-3 dage før servering -AD) og hello til lækre, sunde hjemmelavede mor-Anna madpakker. Ih, jeg er helt glad, og jeg var (næsten) ligeglad med at cykle hjem på 1½ time (ja, den tur der plejer at tage 35 min.) med snefnug der føltes som glasskår hamrende mod mine iskolde kinder.

Endnu bedre var det selvfølgelig at manden havde lavet dejlig mad til jeg kom hjem:
Hotwings med kartoffel, jordskok, gulerodsfritter og broccoli.

Victoria har haft bedstevennen med hjem og han er altså bare en fornøjelse at have "til middag" for nu at lyde lidt fine, han spiser og spiser og siger ting som:"mmm, hvor smager det godt! Jeg vil gerne bede om mere"
Altså simpelthen bare en dejlig dag.
Mor er glad!


1 kommentar:

  1. Den madpakke-ordning er rent til grin, godt den er blevet afskaffet/gjort frivillig..
    Det er jo at fjerne ansvaret fra forældrene i den sidste ende...
    Hvor hygeligt at bedstevennen er så høflig at have "til middag":)

    SvarSlet